Verkkokaupan toimitusehdot
Voimassa 01.09.2022 alkaen
Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy HERMANDIA OY (2914940-7). Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille kansainvälisesti. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.hermandia.com ostoskorin kautta.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tilausvahvistus
Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen josta näet tilauksesi oleelliset ja yksilölliset tiedot.
Maksutavat
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken, maksukortit, Klarna Maksa myöhemmin sekä Klarna Pilko maksusi.
Toimitusaika
Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Pankkiyhteyksistä riippuen siihen kuluu 7 -14 arkipäivää maksusta. Toimitamme tilauksen pääasiallisesti lentorahtina.
Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan HERMANDIAn etusivun “Journal”-osassa.
Toimitustapa ja toimituskulut
Toimituskulut sisältävät lähetys- ja pakkauskulut. Toimitamme tilaukset pakettina, jota voi seurata lähetystunnuksella. Toimituksesta vastaa pääasiassa UPS Logistics.
Vaihto- ja palautusehdot
Asiakkaalla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
Palautusosoite:
HERMANDIA OY
Raunistulantie 25 M
20300 Turku
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta tulee ilmoittaa viipymättä.
Kaikki kysymykset tuotteen tilaamiseen tai palautukseen liittyen voidaan lähettää service@hermandia.com
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen service@hermandia.com
tai postitse:
Hermanni Vuorisalo
HERMANDIA Oy
Ravurinkatu 13
20380 Turku
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
Huomioitavaa
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
HERMANDIA Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
HERMANDIA Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.
Moikka, kiva että tulit käymään!
Tilaa uutiskirjeemme alta niin saat 10% alennuksen ensimmäisestä SÖÖR ja/tai DAAM -tilauksestasi!